Biuro udziela informacji i rozpatruje wszelkie wnioski związane z przetwarzaniem danych osób fizycznych i firm w Systemach Wymiany Informacji Związku Banków Polskich: BANKOWY REJESTR oraz DOKUMENTY ZASTRZEŻONE.
Biuro Obsługi Klienta ZBP
ul. Kruczkowskiego 8
00-380 Warszawa
(+48) 22 486 84 22
[email protected]
Godziny pracy BOK:
- 8:00 – 16:00 (poniedziałek – piątek)
W związku z uruchomieniem możliwości elektronicznego składania wniosku poprzez System BOK KLIENT, Biuro Obsługi Klienta ZBP pracuje w trybie zdalnym. W związku z powyższym w celu pobrania raportu osobiście w placówce BOK należy wcześniej skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo w celu umówienia i zarezerwowania wizyty osobistej w najbliższym możliwym terminie.
Zachęcamy do skorzystania z automatycznego systemu składania wniosków w Systemie BOK KLIENT lub do kontaktu korespondencyjnego, telefonicznego lub e-mailowego.
BOK KLIENT – Elektroniczny system umożliwiający złożenie wniosku o raport z Systemów BANKOWY REJESTR oraz DOKUMENTY ZASTRZEŻONE
UWAGA: Prosimy przeczytać przed skorzystaniem z BOK Klient
- Jeśli posiada Pani/Pan elektroniczny podpis kwalifikowany należy w Systemie BOK Klient przejść przez całą procedurę składania wniosku online.
- Jeśli posiada Pani/Pan podpis elektroniczny e-puap, należy w Systemie BOK Klient wypełnić wniosek, pobrać go i podpisać. Następnie należy ponownie zalogować się do portalu klienta użytym wcześniej linkiem i wybrać opcję "posiadam podpisany wniosek"
- Osoby, które nie posiadają e-podpisu powinny wygenerowany w Systemie wniosek pobrać, wydrukować, a następnie przesłać do biura BOK listem poleconym.
- Prosimy zapoznać się z cennikiem. Jeżeli dla wybranego rodzaju wniosku niezbędne jest dokonanie wpłaty należy z wyprzedzeniem dokonać płatności na wskazane poniżej konto bankowe BOK, a następnie dołączyć potwierdzenie przelewu na odpowiednim etapie składania wniosku w Systemie BOK Klient.